Київ, 5 вересня 2017 р.
Компанія «АВТ Баварія» обладнала новий автомобільний дилерський центр LED екраном українського виробника ЕКТА.ІННОВАЦІЙНИЙ ЕКРАН
17 серпня 2017 року відбулося урочисте відкриття імпортерсько-дилерського центру BMW на Бориспільському шосе під Києвом. З моменту свого створення АВТ Баварія є втіленням виняткової якості та надійності. Компанія продумує до дрібниць кожну деталь для забезпечення максимального комфорту клієнтів. Саме з цією метою дилер з бездоганною репутацією оснастив новий автосалон ультрасучасним indoor-рішенням ЕКТА. Яскравий контрастний екран з кроком пікселя 6 мм, загальною площею 22 м², не тільки є невід'ємним атрибутом luxury сегменту, а й реальним інструментом для підвищення клієнтської лояльності. Надсучасне рішення digital signage демонструє візуальні та графічні ефекти, відеоролики та інтерактивні презентації, що дозволяє своєчасно інформувати гостей салону про продукт, доступні сервіси, спеціальні пропозиції, підвищуючи довіру клієнта і прихильність до відомого німецького бренду.
ВИСТАВКА ЛЕГЕНДАРНИХ АВТО
На честь відкриття нового дилерського центру компанія «АВТ Баварія» організувала експозицію знакових автомобілів BMW, а також презентувала нову лінійку ультрасучасних розкішних електрокарів. Гості заходу познайомилися з першою гоночної моделлю-чемпіоном 1975 року, елітним автомобілем Джеймса Бонда, ексклюзивною версією автомобіля, над яким працював німецький модельєр Карл Лагерфельд та багатьма іншими культовими моделями бренду.
Унікальний перформанс супроводжувала орендна компанія PLATFORMA, яка надавала технічну підтримку всьому заходу, встановивши 9 світлодіодних екранів і 3 інформаційні табло також виробництва ЕКТА. Дисплеї були розкішною прикрасою залу, підкреслюючи статус бренду та унікальність преміум-продукту.